Verblijfsco regeling?

Mamabeer33
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Verblijfsco regeling?

#1 , 09 aug 2016 16:34

Ik ben zwanger en het is gedaan tussen mijn vriend en mij. Ik ben klacht gaan indienen bij de politie wegens stalking en hij heeft al meerdere waarschuwingen gehad.
Nu vroeg ik me af of die klacht iets gaat uitmaken als we voor de rechtbank staan wat wel zal gebeuren ivm een omgangsregeling of als hij om een gelijkmatig verdeelde huisvesting vraagt?
Zou die klacht ervoor zorgen dat bilocatie niet wordt toegestaan?

Groetjes,N

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
BloodNight

#2 , 09 aug 2016 18:24

Neen, dit staat los van eventuele bilocatie. Dit is een vaak uitgespeelde kaart bij (v)echtscheidingen of omgangsregelingen.
Uit wat bestond de stalking?

Mamabeer33
Topic Starter

#3 , 09 aug 2016 18:30

Stalking. Ik heb eerst meldingen gemaakt,politie heeft hem gebeld om te stoppen maar niks hielp.
Ik breng dit in verband met billocatie omdat ouders toch moeten kunnen communiceren opdat het zou werken. Aan mij zal het niet liggen.
Toont toch ook wat voor iemand hij is...

Reclame

Franciscus

#4 , 19 aug 2016 21:33

Stalking is een correctioneel vervolgbaar feit - is geen klachtmisdrijf meer dus blijven aangifte en PV laten opstellen door politie.

Terug naar “Misdrijven tegen personen of goederen”