Beste
Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat een rechter geen kindergeld en onderhouds geld toekent aan mij gezien de situatie.
Mijn dochter verblijft nu al 2 jaar meer bij mij.2 jaar terug hadden wij via cbj al een co ouderschap regelingxkunnen treffen en mocht ik het onderhoydsgeld dat ik voordien aan mijn ex moest betalen laten vallen.
Nu vorig jaar december hebben wij deze regeling laten bevestigen door de rechtbank.ik sta op de invaliditeit.en zit jammer genoeg in schuldbemiddeling.ik had ook gevraagd dat mijn dochter hier zou ingeschreven worden zodat zij meer voordelen had financieel.verhoogd kindergeld busabbonement enzo.
Maar nu heeft de rechter geoordeeld nadat mijn advocaat van schuldbemiddeling zei elke extra zal afgegeven worden aan schulden. Daardoor heeft de rechter bedlist dat mijn dochter bij hem ingeschreven blijft en hij het kindergeld behoud en geen onderhouds geld moet betalen. Ik heb daar wel recht op.kan dit zomaar?
Kindergeld en onderhoyds geld mag men toch niet gebruiken voor schulden af te betalen?
Na die uitspraak us mijn dochter weg gelopen en hebben wij kitt badien een onderlinge regeling via de advocaten op papier dtaan zij is nu altijd bij mij en maar een weekend om de 14 dagen bij hem en ook een woensdag avond om de 14 dagen. Mijn dochter is er 17.