Beste
Er is één en ander fout gelopen bij het verzenden van een zakelijke order naar een klant.
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit best afhandelen?
Situatie:
Ik heb via een bekende pakjes dienst een bestelling van 1 pakket ( 12 producten) verzonden naar adres A ( in Nederland).
De pakket afhandelaar heeft op eigen initiatief besloten het pakket op adres B af te leveren.
Adres B is een andere warenhuis in de omgeving. Zij hebben bewust zelf het aflevering adres aangepast. ( ik ben niet op de hoogte van hun motief).
Na klacht van mijn kant hebben zij een speurtocht gestart naar het verkeerd geleverde pakket. Dit blijkt echter niet meer te vinden.
Hun procedure is al het volgt:
Zij vergoede aan inkoopprijs van jouw producten met een max van 520/pakket.
Probleem:
- We produceren onze producten zelf en kunnen niet zo maar een inkoop factuur voorleggen.
(mogelijk kunnen we wel onze grondstoffen in kaart brengen en zo kosten bewijzen <- is arbeidsintensief werkje)
- Onze producten worden met de hand gemaakt, dus die uren kan ik er niet in doorrekenen.
- handelsfactuur gekoppeld aan de verzending is twv +- 1000 euro.
In het beste geval dat de pakket afhandelaar het maximale uitkeert van 520, verlies ik op deze verzending bijna 500 euro.
Echter ligt de fout geheel bij de afhandelaar (en is er ook geen sprake van overmacht).
Kan ik hier verder iets tegen inbrengen?
Alvast bedankt