Bemiddelaar stuurt afrekening

Privatembx
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Bemiddelaar stuurt afrekening

#1 , 22 sep 2016 20:34

Hallo,

Mijn vrouw en ik zijn bij een bemiddelaar geweest. Wij hebben een eerste gesprek gehad en hebben hiervoor cash betaald.
Daarna hebben wij een provisie betaald van 750€ voor bemiddeling om uurloon, e.a. te dekken.

Wij zijn uiteidenlijk 2x 1 uur langsgeweest en hebben een half opgemaakt ouderschapsplan gekregen. Wij hadden geen klik met die persoon en wij vonden dat deze niet bemiddelde. Wij mochten de bemiddeling stoppen op elk moment indien we vonden dat dit niet meer van toepassing was. Het resterende saldo ging worden teruggestort. Op de 2e bijeenkomst heeft hij mondeling medegedeeld dat we reeds 500€ hadden geconsumeerd.

Nu krijgen wij een afrekening dat we nog 250€ extra moeten betalen aangezien we voor 500€ intellectual property van hem hebben gebruikt. U merkt, de bemiddelaar is op zijn teen getrapt.

Ik vind dit absoluut schandalig. Nog even alles uit de mensen persen die in een moeilijke situatie zitten.

Ik weiger deze afrekening te aanvaarden en wil eigenlijk mijn resterende 250€ terug waar we nog recht op hebben.
Wat kan ik hier tegen doen?

Bedankt voor enige reacties.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding