Invorderen geld na veroordeling door de Jeugdrechtbank + Hof van Beroep toegekende kosten

Mozes1234
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Invorderen geld na veroordeling door de Jeugdrechtbank + Hof van Beroep toegekende kosten

#1 , 30 sep 2016 15:12

Beste,

mijn ex is sinds 2014 3 maal door de Jeugdrechtbank en 1 maal door Het Hof van Beroep veroordeelt voor het terugbetalen van een paar aankopen die ik gedaan. De 4 uitspraken gingen telkens over dezelfde aankopen.
Ondanks dat ik altijd netjes op tijd de alimentatie en buitengewone kosten betaal weigert madam met hetgeen mij toekomt over de brug te komen. Als ik hier nu een deurwaarder onder de arm voor neem, hoeveel kost het mij om dit in gang te zetten?

Tevens heb ik oa. schoolrekeningen betaald gehad die volgens het vonnis niet onder buitengewone onkosten vallen. Kunnen deze bedragen terug gevorderd worden?

Alvast bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 30 sep 2016 16:30

Als u daar een vonnis van hebt uiteraard.
Kosten GDW toch enkele honderden € wel te betalen door uw ex maar voor te schieten door u.

Mozes1234
Topic Starter

#3 , 30 sep 2016 18:40

Dus ik moet geld voorschieten om geld te vorderen waar ik recht op heb?

Reclame

scorpioen

#4 , 30 sep 2016 19:25

Dus ik moet geld voorschieten om geld te vorderen waar ik recht op heb?
Dat is de algemene regel. Wie zou je willen dat dit geld voorschiet?

Terug naar “Echtscheiding”