Ik bel hem 1,5u ervoor of het mogelijk was om hem bij mijn moeder op te halen (praktisch gezien beter op dat moment). Dat was geen probleem.
Ik gaf door dat gsm plat ging vallen en als er iets zou zijn hij mijn moeder mocht bellen.
Plots was het dan weer niet ok (maar gsm was dus plat).
Gsm aangestoken bij aankomst bij mijn moeder met sms, "kan het toch niet bij jou thuis?"
Ik heb geantwoord (0.5u voor hij hem moest ophalen), neen dat kan niet (ik had afspraken gemaakt en wou die niet weer overhoop gooien omdat hij nu plots niet meer akkoord was).
Krijg dan op moment dat hij hem moest afhalen telefoon dat hij voor mijn deur staat en ik nu direct moest afkomen. Ik heb neen gezegd en doorgegeven dat de afspraak anders was (en daarna telefoon opgehangen - waren toch maar verwijten).
Zitten wachten... kwam maar niet... een uur laten mijn plannen dan maar afgezegd en naar huis gereden met zoontje.
Kom ik thuis toe... staat hij daar met de politie aan mijn deur en ontkent hij ALLES qua afspraken die we eest telefonisch hadden gemaakt.
Ik ben dus degene die me niet aan de afspraken heeft gehouden en die hem zijn zoon ontzegt????!!!!!
Ik vind dit marginaal, leep en versta het nut hier niet van...
Buiten het feit dat ik telefonisch nooit meer iets afspreek... Wat kan ik doen?????
Moet ik nu ook elke keer de politie op hem afsturen als hij weer eens te laat is, hem weer eens dag later komt halen of gewoon niet komt halen... Waar eindigt dit dan...?! Maar niets doen kan ik toch ook niet...