adres verandering

gorens
Topic Starter

adres verandering

#1 , 28 okt 2016 12:19

adres verandering.

ik en mijn moeder wonen samen ingerschreven op een adres in zaventem.
mijn broer woont in tienen. hij is getrouwd met een vrouw van vreemde afkomst.
zijn adres sta wettelijk in tienen. hij komt veel bij mijn moeder slapen terwijl zijn vrouw op hem sta te wachten.

ik hebt een vraagje gesteld op het gemeente huis .

daar laten ze mij weten .......
als de politie onverwacht langskomt om te constateren dat mijn broer hier blijft slapen,
dan wordt hij door de politie onmiddelijk in geschreven op mijn adres in Zaventem.

is dit wel correct ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 okt 2016 12:30

Natuurlijk niet! Wat een kwakkel!
Daarvoor moet men aantonen dat hij er effectief woont.
Dat is niet hetzelfde als er af en toe slapen wanneer zijn echtgenote te veel op zijn zenuwen werkt.

En ook de origine van een echtgenote heeft hier niets mee te maken....dat zou discriminatie zijn.
Laatst gewijzigd door asperger op 28 okt 2016 12:47, 2 keer totaal gewijzigd.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 okt 2016 12:34

Wat zou men dan doen met de mensen die de weekend aan de zee verblijven, en daar verschillende nachten verblijven zoals nu een verlengd weekend.??
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

eylis

#4 , 28 okt 2016 15:20

en is dat een gemeentelijke bediende van de dienst bevolking op het gemeentehuis die u dat heeft verteld? Of de koffiedame daar?

gorens
Topic Starter

#5 , 28 okt 2016 17:21

iedereen bedankt voor de reactie.

Terug naar “Administratief recht”