Verjaring akte van de scheiding

Ishatje
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Verjaring akte van de scheiding

#1 , 05 nov 2016 09:45

Hoi,ik ben in juni 2006 gescheiden via een akte die ik en mojn ecam samen hebben laten opstellen bij onze notaris,daar staat een clousule ivm een persoonlijke lening van 50000 euro in die we samen hadden,deze akte is opgemaakt januari 2006 en lening is via hypothheeklening in mei 2006 volledig terugbetaald aan citybank,deze hypotheek is gemaakt op de zijn ouders hun huis met ons als borg,nu word ik na 11 jaar gedagvaard om de helft van die persoonlijke leningbij cotybank terug te betalen plus 20 000 euro interesten van 11 jaar terwijl de lening al die jaren niet meer bestaat,ze is terugbetaald nog tijdens ons huwelijk en we waren getrouwd zonder contract.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen

#2 , 05 nov 2016 12:59

Uw verhaal is vrij onduidelijk.
Wat staat er in de akte van 2006 m.b.t. de lening?
Door wie bent u nu gedagvaard?
Wie heeft de lening terugbetaald?
Wanneer werd de echtscheiding overgeschreven in de akten van de burgerlijke stand?

Ishatje
Topic Starter

#3 , 05 nov 2016 18:15

In de akte staat dat wij beiden voor de helft de lening afbetalen,opgemaakt in januari 2006,in akye,lening volledig terugbetaald via een hypotheek lening in mei 2006, door 4 partijen wettelijk hescheiden 6 juni 2006

Reclame

scorpioen

#4 , 05 nov 2016 19:23

Door wie bent u nu gedagvaard?
Bent u gedagvaard voor de betaling van de helft van de lening die in de akte echtscheiding van onderlingen toestemming staat en dus niet voor de betaling van uw deel in de hypothecaire lening?
Wie heeft de hypothecaire lening afbetaald? Werd er op het ogenblik van het afsluiten van de hypothecaire lening (en dus de terugbetaling van de persoonlijke lening) iets op papier gezet?
Het is belangrijk te weten wat er juist in de dagvaarding staat.
Kan u de dagvaarding niet scannen en e-mailen naar scorpioenen@skynet.be

Terug naar “Echtscheiding”