#3 , 06 nov 2016 19:54
Persoonlijk denk ik dat je opgelicht bent. Heb ooit een huurder gehad die mij nog 3 maanden huur moest, en ook wat schade had aangericht in de huurwoning. Bij de uitgaande PB gaf hij me een overschrijving die hij terplaatse had ingevuld met het gevraagde bedrag. Toen ik 2 dagen later deze papieren overschrijving in zijn eigen bank binnen bracht, bleek dat hij de rekening een week eerder reeds had leeg gehaald en opgezegd. Omdat het nieuwe adres dat hij op de PB had opgegeven niet klopte, ben ik verder gaan zoeken. Hij had een paar maanden voordien eens argeloos vermeld dat hij nieuw werk had gevonden in Oostende, als chauffeur bij De lijn. Onmiddellijk een advocaat genomen, die dan toch via zijn nieuwe werkgever zijn huidig adres heeft ontvangen. Een aangetekend briefje met een ingebrestelling naar zijn nieuw adres, samen met de mededeling dat wij zijn nieuwe werkgever gingen inlichten, had tot gevolg dat binnen de 3 dagen alles was betaald, met inbegrip van de kosten van mijn raadsman.
Voor zover je zijn adres hebt, stuur hem een aangetekende brief.