Postvak (IN) en Wachtrij

JohnD
Topic Starter

Postvak (IN) en Wachtrij

#1 , 10 dec 2008 22:05

Ik zag onlangs dat mijn Postvak (IN) en Verzonden bijna vol waren (zo'n 87%) en toch komen mijn Verzonden berichten niet in de Map Verzonden terecht maar in de Map Wachtrij. Zijn die nu verzonden of niet en waar in 's hemelsnaam is die "wachtrij" goed voor ? Nu heb ik mijn Mappen Postvak (IN) en Verzonden voor een groot deel geledigd en toch blijven die posts die ik Verzonden heb (of niet vermits ze niet in de map Verzonden staan) nog steeds in de map Wachtrij !!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 11 dec 2008 07:48

Als berichten in de 'wachtrij' blijven staan is dit omdat ze (nog) niet gelezen zijn door de bestemmeling.
De berichten in de map 'wachtrij' verplaatsen zichzelf naar de map 'verzonden' van zodra de bestemmeling de berichten gelezen heeft.

JohnD
Topic Starter

#3 , 11 dec 2008 09:51

Ha, zo zit dat.

Begin ik mij toch iets af te vragen, vermits ik tot hiertoe nog naar niemand in eerste instantie een PM gestuurd heb....

... waarom er in eerste instantie mensen een vraag aan mij stellen om daarna het antwoord niet te lezen. :?:

Dat is bijna hetzelfde als die mensen die een vraag stellen op het forum, en een paar weken nadien is iedereen daar nog fel over aan het discussieren, en zijn zij nergens en nooit meer te bespeuren, als van de aardbodem verdwenen ! Gezellig, en wij daar maar onze tijd en moeite in steken. Afbeelding

Reclame

Terug naar “Archief”