oorzakelijk veband vonnis huur

naigemaiters
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

oorzakelijk veband vonnis huur

#1 , 02 feb 2017 02:57

1) De verhuurder heeft mijn origineel contract (2008) gewijzigd. Zo heeft hij in het contract er aan toegevoegd dat ik de kosten van de conciërge (elektriciteit, water, verwarming, huur, werkloon en sociale lasten) moet betalen. In mijn kopie van hetzelfde huurcontract staat daar niets van in vermeld. Ik heb de verhuurder inzage gevraagd van de werkelijke onkosten die gemaakt worden door de huurders. Hij heeft mij dit geweigerd.
2) Ik weiger de onkosten van de conciërge te betalen.
3) De verhuurder dient klacht neer wegens het niet betalen van de totale huur door de huurder.
4) Het vonnis is in mijn nadeel. Ondanks de bewijzen die ik had dat mijn contract niet overeen kwam met het contract van de verhuurder. De rechter had geen oren naar mijn uitleg.
5) De rechter oordeelt dat ik het pand moet verlaten en schadevergoeding moet betalen aan de verhuurder plus de gerechtskosten.
6) Ik heb een klacht ingediend bij de politie wegens valsheid in geschrifte door de verhuurder. De procureur heeft de zaak afgesloten en het is geseponeerd.
7) Ik heb het ter plekke bij de griffie gaan inkijken . Daar lees ik nu dat de verhuurder zijn fout toegeeft en pas na 2 jaar een correct afschrift van het huurcontract heeft overhandigd. En werd de zaak afgesloten zonder gevolg.

Nu plots komt de verhuurder WEL met de juiste kopie van het huurcontract. MAAR intussen heb ik de zaak verloren voor de rechtbank omwille het feit dat de rechter maar al te goed wist dat de verhuurder een ander contract liet zien op de rechtbank.

VRAAG: Kan ik nu de verhuurder opnieuw aanklagen wegens valsheid in geschrifte? Want er is volgens mij een oorzakelijk verband waardoor ik de rechtszaak verloren heb en schade heb geleden.

M v g

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen

#2 , 02 feb 2017 10:08

Zie art. 1132 en volgende Gerechtelijk Wetboek voor de procedure herroeping van gewijsde.
U moet hiervoor wel een advocaat raadplegen.

naigemaiters
Topic Starter

#3 , 02 feb 2017 15:58

Dank u vriendelijk Scorpioen

Reclame

Terug naar “Huren”