Na een vechtscheiding van een paar jaar ben ik sinds eind 2007 gescheiden.
Me ex wilde geen alimentatie betalen en zo is er een gerechtdeurwaarder er bij gekomen,na loonbeslag van een paar maanden heeft hij sinds een jaar elke maand het bedrag overgemaakt op de rekening van me advokaat.Wat wel vervelend is,ik heb me afrekening van me adv al ruim acht maanden geleden gekregen en die ook voldaan.Dus sinds juni 2008 zou me ex de bijdragen moeten overmaken op mijn rekening.
Tot nu toe heeft hij dit nog steeds niet gedaan maar nog altijd op de rekeningnr van de adv gestort.
Me advokaat heeft al twee maal een brief naar hem gestuurt met de mededeling dat hij op mijn rekening moet storten ik zelf heb hem ook een brief gestuurt maar hij weigerd er op te reageren.
Nu heb ik eind dec een brief van me adv gekregen dat hij nog maals me ex man zal aanschrijven en dat alle bedragen die nu bij hem op de rekening komt terug zal gestuurt worden naar me ex.
Pas op ik begrijp dit ongemak wel.
Wat kan ik doen een gerechtdeurwaarder aanspreken maar ik kan toch niet zeggen hij betaald niet,infeite betaald hij wel maar niet op mijn rekening dus alle bedrage vanaf jan zal ik niet ontvangen.
Ik begrijp het niet is het zomoeilijk om een rekeningnr te veranderen als je toch doorstort.
Wij wonen 200 km van bij elkaar vandaan me ex kijk niet eens om naar zijn kind.Dus hem aanspreken gaat ook niet.
Ik weet dat hij schuldbemiddeling heeft aangevraagt enkele jaren geleden is er een mogelijkheid dat ik dit kan opsporen of dat hij eventueel begeleid word door het ocmw.Zouden ze me dat zeggen aan de telefoon.
Wie weet wat ik kan doen,ik zie het ook niet zitten om terug kosten te maken aan een advokaat wat die is met teveel geld van mij al lopen.