#34 , 08 jul 2017 07:24
Ik begrijp uw frustratie maar al te goed en weet dat het gemakkelijk gezegd is. U kan proberen via de vrederechter maar ik geef het u op een briefje: de kans dat de rechter een maatregel zal uitspreken die u onmiddellijk vooruithelpt als de buurman niet meewil en alles minimaliseert en wijst op zijn economische activiteit (u bent toch degene die last heeft van de zelfstandige dacht ik?) is zo ongeveer nihil.
Tenminste indien u daar niet kan aankomen met een stapel pc's van vaststelling, metingen etc. Neem het aan van iemand die werkelijk voluit gegaan is in zo'n zaak: het levert op zijn best een Pyrrusoverwinning op. Probeer het ook niet als een strijd over gelijk krijgen te zien: levert niets op dan frustratie en maakt advocaten rijk. Verhuizen is m.i. goedkoper in gevallen als het uwe, tracht eventueel met uw verhuurder tot een akkoord te komen over minnelijke beëindiging zonder kosten. Maar ik wens u veel geluk, wat u ook doet.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.