Wat de doen?

Selene
Topic Starter

Wat de doen?

#1 , 10 feb 2009 15:25

Hallo

Ik heb op 24 januari 2009 een Robert Tonner pop besteld bij Connie's Collectorshop in Berlijn. Op 26 januari staat op mijn account dat de bestelling gezien is. Op 30 januari 2009 heb ik het geld via internationale overschrijving IBAN overgeschreven. Ik heb reeds 2 keer contact opgenomen via mail op haar contactpagina, om te vragen of ze de overschrijving heeft gekregen, maar krijg geen reactie. Gisteren heb ik dan proberen bellen, 'smorgens nam er niemand op, in de namiddag nogmaals geprobeerd en na 2 maal over te gaan kwam ik op het antwoordapparaat terecht. Ik heb ingesproken maar nog steeds geen reactie, ik heb vandaag nogmaals een mail gestuurd...

Ik ben ook actief op een Duits forum en enkele leden hebben dit ook al meegemaakt dat ze de goederen betalen maar niet krijgen... Of ze krijgen de goederen pas als ze telefonisch contact gehad hebben. Had ik dit eerder geweten...

Ik heb in de mail uitdrukkelijk gezegd als ze tegen vrijdag niet reageert dat ik mijn geld terugwil...

Wat moet ik doen als ik terug geen reactie krijg. Kan ik ergens klacht neerleggen of is er een andere manier om mijn besteld goed te verkrijgen? Zelf naar Berlijn gaan is geen optie dat kost €200 aan vliegtickets.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor

#2 , 11 feb 2009 18:07

Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Terug naar “Archief”