Er is een datum van tekenen contract gekend.... nl zeker het eerste bericht dat u hebt teruggekregen van immo en of eigenaar.
Door het feit dat er is gecommuniceerd geeft men toe dat er een contract is.
9 maand schadevergoeding staat nergens in de huurwet.
Sloeberken, even de huurwet lezen dus:Waar haal ik 9 maand? Dat is hetgeen verhuurders moeten betalen bij een opzeg van een contract lange duur. Niet van toepassing hier, maar u kunt uitleggen dat u het zo gecorreleerd hebt.
Ik heb nog geen huurwaarborg / maand huur betaald omdat ik dit volgens de verhuurder moest doen als de plaatsbeschrijving gedaan wasMij maakt het niet uit hoeveel maanden huur schadevergoeding TS vraagt Blaatpraat.
Ik heb mijn mening gegeven en is aan TS wat hij ermee doet, maar een vrederechter spreekt recht en geeft geen geschenkjes.
Zou TS al huurwaarborg en maand huur betaald hebben?
Die vraag had ik gesteld omdat een collega het volgende beweerde.Ik heb nog geen huurwaarborg / maand huur betaald omdat ik dit volgens de verhuurder moest doen als de plaatsbeschrijving gedaan wasMij maakt het niet uit hoeveel maanden huur schadevergoeding TS vraagt Blaatpraat.
Ik heb mijn mening gegeven en is aan TS wat hij ermee doet, maar een vrederechter spreekt recht en geeft geen geschenkjes.
Zou TS al huurwaarborg en maand huur betaald hebben?
Zolang het huurcontract niet aanvangt en geen huurwaarborg of huur is betaald, is Art 3 § 4 niet van toepassing.Huurwet Art 3 § 4 stelt de vergoeding van 9 maand bij opzeg na 3 jaar.