Elektriciteit meter gegevens privé?

asperger
Juridisch actief: Nee

Re: Elektriciteit meter gegevens privé?

#46 , 25 dec 2017 12:56

Ze moeten alle electriciteitsmeters verplichten om een boerka te dragen.
Alles onder toezicht van de zedenpolitie van ayatollah Mathias I.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#47 , 25 dec 2017 15:52

TS zit inderdaad op het verkeerde forum....
Hij hoort duidelijk op een "stop mij weg" forum :lol:
Of op een forum voor goochelaars, waar hij kan leren te verdwijnen.

LeenW

#48 , 25 dec 2017 17:25

Het antwoord is intussen meermaals gegeven, we laten TS het nog eens rustig nalezen. Verder affronteren zullen we achterwege laten in de sfeer van kerstmis :)

Reclame

Mathias1
Topic Starter

#49 , 25 dec 2017 19:02

verdwijnen da zou goed uitkomen hee stelletje beledigende .....
School allemaal maar beetje bij.. ik stel hier mijn vraag als jullie zo gefrustreerd zijn geen Antw te weten.... das gewoon zielig studeer dan een beetje want waarom anders moeite doen dit forum te blijven volgen.... uit nieuwsgierigheid.... .
Aan alle mensen welk wel enige moeite doen of deden om met fatsoen te reageren uiteraard wel mijn dank.

Ik reageer voortaan enkel op berichten met voldoende intulectuele achtergrond.

Echt teleurstellend hoe laag het niveau hier is, ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier in eens mijn vriend is als ik de stelling aanhaal dat onze economie draait op zwart geld.

Terug naar “Huren”