bewijskracht foto's op moment van doorgaan

mr
Topic Starter

bewijskracht foto's op moment van doorgaan

#1 , 29 apr 2009 18:35

Enige tijd geleden ben ik doorgegaan. Mijn advocaat zei me dat ik geen goederen hoefde mee te nemen, ik hoefde slechts foto's te nemen met de krant van die dag voor zodat ik kon aantonen dat deze goederen op moment van doorgaan aanwezig waren in de woning.

Ondertussen is mijn adres reeds gewijzigd zodat ik nu geen stap meer in het huis kan zetten.

Nu heb ik er een dubbel gevoel bij. Ik zei dit tegen mijn advocaat en hij zei me dat ik dan maar goederen waar ik belang aan hechte had moeten meenemen. Trouwens wie zegt nu niet dat ikzelf na het nemen van de foto's die goederen niet zelf heb genomen ... ??? Dan neem je een advocaat voor raad ... :? :shock:

Als de tegenpartij voorgaande redenering toepast vraag ik me af wat het nut was van die foto's

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 apr 2009 17:57

Is daar een (niet) tegensprekelijke boedelbeschrijving gebeurd - waar zijn de factueren.
Hoe lang is dat geleden -

mr
Topic Starter

#3 , 01 mei 2009 12:47

Neen, een boedelbeschrijving is niet gebeurd ... dit alles was in het kader van een EOT maar deze is uitgemond in een EOO.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 04 mei 2009 16:18

Ik zou zeggen laat dan alsnog zo snel mogelijk een boedelbeschrijving maken - hoe ga je anders uw (eigendoms)rechten nog kunnen waarmaken??

Terug naar “Echtscheiding”