buitenzetten via deurwaarder

Jdh88
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: buitenzetten via deurwaarder

#16 , 31 jul 2018 18:24

Op basis van een eenzijdig verzoekschrift, uitvoerbaar bij voorraad en bezetter krijgt slechts 8 dagen de tijd om op te krasssen. Dat is toch wel straf; zelfs krakers werden vroeger meer ontzien.
Het beste is dan nog dat ze haar speciaal van De Panne gaan halen zijn en in huis genomen hebben om haar dan toch op straat te zetten...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jdh88
Topic Starter

#17 , 31 jul 2018 18:27

TS heeft hier wel niet verteld wat de voorgeschiedenis in deze zaak is. Als hij het daar al te bont heeft gemaakt versta ik het vonnis.
Mogelijks heeft hij al diverse malen een wettelijke opzeg gehad, maar heeft hier zijn voeten aan geveegd. En dan help enkel nog drastisch optreden
Mijn grootmoeder had er niks mee te maken met heel de situatie maar laat haar beïnvloeden door haar zoon. Mijn moeder en haar broer hadden een vechtpartij zoals vermeld. Dit is dan ook gemeld bij de politie. Er is geen sprake van wettelijke opzeg...

scorpioen

#18 , 31 jul 2018 23:26

Dit is een toepassing van de anti-krakerswet. Straf.
Beroep is niet mogelijk enkel derdenverzet.

Reclame

Meeboo

#19 , 01 aug 2018 07:43

daar is inderdaad weinig tegen in te brengen.

ik zou als ik uw moeder was, dringend een oplossing zoeken qua huisvesting

Jdh88
Topic Starter

#20 , 01 aug 2018 10:17

Bedankt voor alle reacties. Ik probeer actie te ondernemen.

Drone

#21 , 07 aug 2018 16:30

gewoon uit gezonde nieuwsgierigheid, hoe staat het in deze zaak?

Terug naar “Huren”