#9 , 04 sep 2018 14:16
Vandaag opnieuw langs geweest voor verhoor. De vorige inspecteur had hiervoor telefonisch contact opgenomen, maar had tevens gemeld dat zij in verlof ging maar ik kon langs gaan bij een collega die het verhoor zou afnemen.
Die collega had een blad vast waarop de voormalige inspecteur had vermeld een fout te hebben begaan, maar er enkel de vraag moest gesteld worden of ik chauffeur was op datum (werkelijke) van overtreding.
Ik heb gemeld wel de bestuurder te zijn op die dag, maar dat ik dit reeds vorig jaar al heb gemeld in het formulier die bij het procesverbaal is gevoegd indien de wagen een bedrijfswagen is.
Ik heb die collega laten weten niet akkoord te gaan dat enkel de datum zou worden aangepast! Hij was hier niet tevreden mee, en verhoogde zijn stem " ik heb de opdracht gekregen enkel te vragen of je op die datum de bestuurder was, madam!".
Er werd geen verhoor verder afgenomen. Dit heb ik er ook schriftelijk bijgeschreven nu die collega weigerde verder te noteren wat ik in het verhoor wilde melden.
Hoe kan ik toch een verhoor verkrijgen? Ik veronderstel dat zij dit blad met 1 zinnetje waarin vermeld is dat ik de bestuurder was, niet gaan bijvoegen.