Het is aan de eigenaar van de parking om te bepalen of de hefboom voor een motor open gaat of niet. Heeft niets met verkeerswetgeving te maken.1. Moto's mogen niet op een parking met hefboom, hefboom gaat gewoon niet open.
Beetje een drogreden: als ik mijn wagen op het voetpad zet, heb ik ook minder kans dat mijn zijspiegels afgereden worden, hé... Slaat nergens op.2. Langs de straat staat een moto gevaarlijk, vaak merken automobilisten hem te laat op, kostprijs moto bijna 25000 EUR
Regelgeving die in een lokaal politiereglement staat moet ook nageleefd worden. Dit moet je ook als "wet" beschouwen.4. Maar vooral waarom zijn er WETTEN in ons land, als het verboden is dan zij het zo, maar ...
Totaal irrelevant. Als iedereen zo redeneert. Trucker zijn is ook een way of living, dus dat betekent dat dat een vrachtwagenchauffeur zijn truck ook op het terras mag zetten? FREEDOM zoveel je wil, maar je moet je aan de wet houden (inclusief het lokaal politiereglement).5. Vele motards willen hun moto zien staan als ze een terrasje doen, motorrijden is een cultuur, a way of living, vooral FREEDOM
Ik zeg: "je moet het interpreteren als..." Zondig tegen een politiereglement en je krijgt een boete. Zo simpel is het. Dit is geen toogpraat, dit is de realiteit. Als jij anders beweert is dit voor jouw rekening, maar ik geef de mensen graag realistische raad. Dus hou uw opmerkingen over "toogpraat" voor jezelf "Inazuma"!Een politiereglement is GEEN aanwijzing van een politieagent
Jij bent volgens mij het noorden kwijt. Als je je moto altijd op een plaats zet waar auto's mogen parkeren zal je NOOIT een boete krijgen. Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen?Los van alles gaat het voor mij om RECHTvaardigheid. Uit mijn schooltijd rechten meen ik te hebben begrepen dat een WET hiervoor dient. Maar een motorrijden is het noorden kwijt.
Misschien doet hij dat om er voor te zorgen dat hij niet zonder noodzaak een parkeerplaats die geschikt is voor een auto, inpikt? Hartelijk bedankt dan, motorrijder!Waarom zou jij op de stoep mogen parkeren??? Betaal zoals iedereen het parkeergeld, en uw probleem is opgelost
Laat een mens zijn toogpraat het niet verpesten voor u, met de antwoorden van Inazuma kunt wel verder denk ik.Ik ben niet naar dit forum gekomen om de deksel op mijn neus te krijgen.
Ik wil enkel rechtvaardigheid, meer niet.
Daarom had ik graag iets in handen zodat ik veilig ben.
PS. Kijk eens rond hoeveel moto's er langs de straat parkeren, bitter weinig.
Da's geen sarcasme, Tine. Jij zou hier graag horen zeggen dat je je moto overal op de stoep mag parkeren, en dat je geen enkel risico loopt om daar beboet te worden. Dit is het enige antwoord dat voor jou acceptabel is. Maar dit is jammer genoeg (voor jou) geen realiteit. Als in een lokaal politiereglement gestipuleerd staat dat moto's niet op het voetpad mogen geparkeerd worden, dan kan je daar voor beboet worden. Punt. Niemand hier kan daar iets aan veranderen, maar dit is een antwoord dat jij niet graag hoort.Ik stop met dit onderwerp, hoef geen sarcasme.
Ieder stad kan andere regels hebben wat parkeren betreft en ook wat de kosten van parkeren betreft, zeer uit één lopend.Dus heeft ons land geen duidelijke uniforme wegcode.
Nochtans moet je die kunnen voor uw rijbewijs te halen
.