In 2013 heb ik de scheiding aangevraagd en heb ondertussen bijna het volledige traject gevolgd i.v.m. de vereffening/verdeling maar mijn ex man is met niets akkoord.
Bij de werkzaamheden vereffening/verdeling op 30/09/2015 heeft zijn advocaat de laatste aanvullende synthesenota overgemaakt zoals afgesproken in de termijnen. Plots op 24/11/2015 komen ze met een gecorrigeerde nota en was buiten de afgesproken termijn waardoor er onmiddellijk een proces-verbaal van zwarigheden is opgemaakt. En de gecorrigeerde nota is verworpen. Op 30/06/2017 heeft de notaris zijn PV advies opgemaakt en doorgestuurd naar de rechtbank van eerste aanleg. Dat is voorgekomen en hebben het standpunt van de notaris genomen waardoor de tgp nog moet betalen van de huwgemeenschap. Uiteraard wat te verwachten was gaan zij nu in hoger beroep. Mijn vraag is beginnen we weer van op nul met deze procedure en de zaken die bekrachtigd zijn door de notaris en rechtbank van eerste aanleg vervallen deze dan? Zo kan hij blijven procederen om toch niet te moeten betalen!