beste,
Ik ben V ik ben 23 jaar en ben al 6 jaar de trotse mama van mijn dochtertje D. Inderdaad ik was een tienermama. Mijn ex wilde heel graag een kindje en ik voelde me er wel klaar voor. Toen ik 4 maanden zwanger was heeft hij mij laten staan voor een ander meisje.
Ik heb mijn hele zwangerschap alleen beleefd. 14 dagen voor ik moest bevallen kwam hij zich excuseren en vroeg me een 2 de kans dat heb ik dan ook gedaan vermits hij de vader was en ik het wilde proberen. Hij heeft mijn dochter toen ook erkend.
3 weken na haar geboorte heeft hij mij weer in de kou laten staan. Nu is mijn dochter er dus 6 hij heeft in al die jaren geen contact gehad met ons.
Ik heb al 5 jaar een nieuwe vriend en hij heeft mijn dochter al die tijd al mee groot gebracht. Mijn dochter denkt ook dat hij haar echte papa is. Nu komt de tijd dichterbij dat ze gaat beseffen dat ze een andere achternaam heeft dan mij en mijn vriend.
Daarom zou ik graag haar achternaam laten veranderen in mijn achternaam.
Ik heb al een aangetekende brief gestuurd naar mijn ex met de vraag of hij afstand wil doen van onze dochter en hij gaat hier mee akkoord.
maar wat moet ik verder doen ik weet niet precies waar ik moet zijn en hoe ik het moet aanpakken ?
alvast bedankt
VM