#11 , 03 sep 2019 15:44
Waarschijnlijk is het allemaal goed bedoeld, maar ik heb nog nooit nagelaten om te reageren als ik (en in verlengende mijn zoon) vals beschuldigd worden. Ik snap gewoon niet dat jullie dat zo zouden laten. Dat kan ik niet. Uiteraard weet ik wel dat er weinig (om niet te zeggen geen) kans is dat ik hier mijn gelijk zal halen, maar in zal zeer zeker mijn gedacht zeggen en ze zullen het gehoord hebben. En dan mag mij dat nog 1000eur kosten. Als ikzelf niet voor mijn recht en gelijk zal opkomen, wie gaat het dan wel doen. Dus beter gewoon betalen en zwijgen.
Ik besef ook wel dat een politie man een beëdigd persoon is, maar maken die geen fouten dan.
Als iemand van jullie morgen een boete in zijn bus krijgt gaan jullie die dan gewoon betalen, al weet je 100% zeker dat je geen fout begaan hebt, sorry ik niet.
Even reageren op wat jullie zeiden, en het grappigste vond in wel "waarschuwingslampje voor de remlichten", dat autootje is van 1996 dus veel waarschuwingslampjes staan daar niet op.
En het is zeker geen slecht contact dat de (niet bestaande) storing zou veroorzaakt hebben.
En het zal inderdaad ik zijn die alles zal betalen en niet mijn zoon