Hallo,
Ik ga hier even doen om mijn moeilijke situatie uit te leggen. Ik ben 2 jaar geleden getrouwd, maar mijn ex en ik zijn nu inmiddels bijna een jaar uit elkaar. De scheiding is nog niet van start gegaan omdat je effectief 2 jaar getrouwd moet zijn. Dus dat zou vanaf nu wel kunnen gebeuren, maar...
Ik ben nu samen met iemand anders. Die had op het ogenblik dat we samen kwamen reeds een bouwgrond gekocht en een lening voor het huis lopen. Het huis moet wel nog gebouwd worden. Nu zijn de werken inmiddels begonnen en betaal ik eigenlijk mee in het bouwen van het huis. Omdat er veel onvoorziene kosten zijn bijgekomen heb ik momenteel niet veel (bijna niks) meer op mijn rekening staan, en is het moeilijk om mijn scheiding te bekostigen. Nu ben ik op zoek naar een zo snel mogelijke oplossing, dat ik toch een beetje 'safe' sta en dus zeker niet al mijn geld wat ik er reeds heb ingestoken en nog zal insteken kwijt ben. Het heeft al voor meig discussie gezorgd, vooralbij mijn ouders, dus ik ben echt op zoek naar een snelle oplossing die wat zekerheid biedt. Kan er iemand me helpen?
Veerle