Hallo ik ben al 10 jaar getrouwd en heb 3 kinderen. Mijn man betaalde alleen de huur de rest moest ik altijd voor opdraaien. Hij heeft een aparte rekeningnummer. wij hebben geen gezamelijke rekening heeft hij nooit gewild nu weet ik waaarom, ik was van goede wil en had vertrouwen in hem. Mijn man komt uit het buitenland en ik heb voor hem hier werk gevonden. Nu hoor ik van alles over hem en heb nooit een uitrekeningreksel van hem ooit gezien. Hij liegt dat em zwart is en ik vermoed dat hij mooi bedrag gespaard heeft op mijn en mijn kinderens rug! Hij wil mij geen toegang geven tot zijn rekening en geen uitreksel tonen. Ik wil weten hoe ik hem wettelijk kan laten controleren of hij geld gespaard heeft heeft maar niet met de intentie om dit met zijn gezin te delen.
Gaat dit via een advocaat of een detective ik heb er geen benul van. Ik heb hard gewerkt voor mijn drie kinderen en was jaren blind voor dit maar ben wakker geworden en wil dat mijn kinderen hun toekomt wat hen toekomt. Graag dringend advies aub.
Met vriendelijke groet