Bankcheque van 2008 terugvinden

ellenceulemans
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Bankcheque van 2008 terugvinden

#1 , 18 mar 2020 20:01

Wie kan mij helpen?

Ik heb in 2008 een groot bedrag ontvangen van mijn mama als schenking.
Via een notaris werd alles correct afgehandeld. Het bedrag werd dmv 2 bankcheque aan mij en mijn ex man overhandigd.
Die dag heeft hij 1 van de twee cheques op onze gezamenlijke rekening gezet. Maar de cheque met daarop het grootste bedrag heeft hij niet op onze rekening gezet.
Momenteel ben ik aan het scheiden en ben ik gestuit op heel veel vreselijke dingen. Hij had enkele geheime rekingen en hield geld achter.
Maar nu weet ik niet waar die ene cheque naartoe is gegaan. Op de gezamenlijke rekening nooit gekomen. Ikzelf had geen rekening, kreeg ik niet van hem.

Kan ik toch nog achterhalen wat mijn ex man gegaan heeft daarmee? Want hij beweert zelfs dat we geen geld gehad hebben terwijl alle papieren duidelijk zijn bij notaris en mijn mama ook met zekerheid weet dat ze die schenking heeft gedaan.

Ik vind het erg om te moeten toegeven dat mijn ex mij zo bedot heeft en dat ik totaal niet meer wist van die cheques.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 mar 2020 20:11

Best naar uw advocaat gaan....maar dan een andere gezien andere topic

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”