Hallo,
2 jaar geleden heb ik een huis aangekocht ( type bungalow ) nu na 2 jaar zat ik met een waterlek dat ik laat herstellen en dan onmiddellijk ook nog enkele verbouwingswerken uitvoer zoals een vloer vervangen door het lijmen , de keuken verplaatsen en 1 muur geen draag muur te verwijderen, nu blijkt dat hier al enkele vloeren onderliggen en er aan de achterzijde van de woning 3 blauwe stenen op elkaar geplaatst zijn, daar ik ook een nieuwe radiator onder het zijraam laat plaatsen zien we dat de gehele muur niet pas staat gevel b noem ik hem links van de voorgevel A . alle muren die dus evenwijdig staan met meer B staan dus scheef afgezakt naar achter toe . de plaats waar de nieuwe keuken was heeft men een muur een 3 tal cm extra moeten bijbepleisteren om deze pas te krijgen alsook de nieuwe sectionale poort staat pas maar sluit niet volledig ..; dit is nu na ik het weet natuurlijk met het oog waarneembaar... daar ik zie dat de vorige eigenaar ook vloeren verlegd heeft en kosten uitgevoerd heeft en hier lange tijd gewoond heeft moet deze 100 % zeker op de hoogte geweest zijn van deze " verzakking " of scheef staand pand ... wat kan ik hier aan doen ? verzekering aanspreken ? of vorige eigenaars in gebreke stellen ?
Mvg,