#7 , 13 mei 2020 13:31
Sorry, als ik nog 1 iets mag vragen. Het is niet dat ik wil doordrammen, maar er is nog 1 iets wat bij me opkomt. Sorry, allerlaatste vraag.
Er is toch wel een groot verschil in scenario. Stel je hebt nog de facturen, dan zijn er nog 2 mogelijkheden waarschijnlijk :
1) De deurwaarder laat alles staan.
2) Er wordt beslag gelegd en achteraf kun je alles terug krijgen.
Hier zit toch wel een groot verschil uiteraard. Bij optie 2 worden al je meubels afgebroken en opgeladen. Achteraf moet je dan alles terug gaan ophalen, dus heb je een kleine vrachtwagen nodig. Moet je alles terug opbouwen thuis. En hoogstwaarschijnlijk door de transporten schade. Plus het prijskaartje van ophalen door derden en plaatsing.
Plus nog alles kasten moeten leeggehaald worden boven. Veel dingen kunnen niet langs de trap en werden via de vensters geleverd. Ik denk dat ze serieus gaan bezig zijn als ze denken dat alles vlotjes zal kunnen afgebroken worden en verscheept worden.
Ik vraag me af hoe er te werk gegaan wordt? Als je de facturen kan voorleggen, blijft alles dan staan of wordt er sowieso beslag gelegd en mag je voor alles opdraaien om ze terug te krijgen, dus optie 2?
Bedankt alvast !