Help
Inderdaad, ik heb reglementair een betwisting ingediend en heb daar bevestiging van gekregen. Het probleem is dat er op de lokale dienst hier een komen en gaan is van personeel, en de dossiers van de vertrekkenden niet meer bekeken worden (tot ik er iemand attent op maak). Ondertussen zijn er nog weinig die de exacte regels kennen van in 2001. Ze hebben al regelmatig om extra documenten en facturen gevraagd en hebben die ook gekregen. Tegen begin november werd me een herberekening beloofd, maar ik heb nog steeds niets gehoord of gezien.Heeft U wel de juiste procedure gevolgd bij het indien van uw bezwaar?
Heeft U een bericht van wijzigingen of enig ander document mogen ontvangen van de gewestelijke directie van dewelke U afhangt? Het bedrag dat U heeft betaald, is dat het onbetwisbaar gedeelte, of heeft U het volledig te betalen bedrag dat U bij uw aanslag werd aangerekend betaald?
En hoe doe ik dat? Is daarbij een advocaat nodig? hoeveel gaat me dat kosten?Als de termijn van zes maanden sinds het indienen van uw bezwaar verstreken is kan u een verzoekschrift neerleggen bij de fiscale kamer van de rechtbank van eerste aanleg.
scorpioen
De Belgische Staat, vertegenwoordigd door de Minister van Financi?n, in de persoon van van de gewestelijke directeur van [zie aanslagbiljet]"3? de naam, de voornaam, de woonplaats en, in voorkomend geval, de hoedanigheid van de persoon die moet worden opgeroepen; " Wat is de naam, de voornaam en de woonplaats van de belastingen?
De argumenten die jij aanvoert om de aanslag te ontheffen of te vernietigen"4? het onderwerp en de korte samenvatting van de middelen van de vordering; "
Wat bedoelt men met 'middelen van de vordering'?
Uit wat je verder schrijft begrijp ik dat je al weet dat dit de rechtbank van eerste aanleg te Bergen is."5? de rechter voor wie de vordering aanhangig wordt gemaakt; Weet ik veel voor welke rechter?"
Je mag er toch van uitgaan dat iedereen die hier een antwoord geeft en zo bereidwillig is zijn tijd daaraan gratis te besteden dit te goeder trouw doet en elk antwoord, ook al is het niet altijd adequaat, mag gewaardeerd worden.M.a.w. ga er toch niet AUB van uit dat iedereen rechten gestudeerd heeft!!! Ik ben ingenieur, dus ook niet echt een dommerik, maar bovenstaande vragen zijn voor mij onoplosbaar.
Ik denk dat ik beter naar een justitiehuis ga en hier niet meer post en luister naar betweterige strevertjes.
Niet iedereen die antwoordt is nog student. Sommigen staan (soms al jaren) in het beroepsleven en worden in hun beroepsleven (goed) betaald voor hun kennis die ze hier gratis ter beschikking stellen.en jullie leren ook nog iets bij tijdens een beetje opzoekingswerk of de materie wordt althans toch weer een keer opgefrist.