Beste,
Ik heb net 3 retributies ontvangen van Optimal Parking Control vr het parkeren in wat zij nu "plots beweren een blauwe zone te zijn".
In het begin van het Fabiolapark in Blankenberge staat een blauwe zone aanduiding.
Naast Fabiolapark ligt woongebied Parc De Craene. Dit woongebied is enkel bereikbaar via 1 straat -in "L vorm- genaamd "Parc de Craene" .Daar staat nergens een blauwe zone aanduiding
In het OPC plan(website) staat Parc de Craene niet getekend (*)
In het gemeenteplan van de politie staat Parc de Craene wel getekend(website)(*) : in 't eerste gedeelte ervan staat geen blauwe lijn . 't Laatste gedeelte van Parc de Craene ligt echter in het verlengde van Fabiolapark waardoor het lijkt dat dit niet langer Parc de Craene is maar Fabiolapark (maar het is wel nog steeds Parc de Craene) ) , en hier is op dit gemeenteplan de blauwe lijn 3/4 vd straat doorgetrokken ,dus niet tot op het einde. Er staat ook GEEN aanduiding op de hoek dat dit gedeelte van de straat parc de Craene wèl blauwe zone is. Dit is volgens mij een administratieve slordigheid. PLUS…laat het nu wel net daar zijn (het einde v Parc de Craene) dat ik tot nu altijd parkeer want daar woont mijn broer .
In short: geen blauwe zone aanduiding Parc de Craene aan de straat, geen aanduiding op plan OPC, geen aanduiding blauwe zone waar ik tot nu toe altijd parkeer (foto genomen)
Ik wil hierop reageren: heb ik een poot om op te staan?
(*) ik heb gedateerde foto's van beide website genomen maar ze niet hoe deze mee te sturen