laten we daar duidelijk over zijn. Het is een probleem
Ik heb een masterdiploma, een goed betaalde vaste job voor meer dan 6 jaar in mijn afstudeerrichting, heb goede contacten met mijn vrienden en familie, bezoek mijn grootouders regelmatig en als er een spin in mijn huis zit zet ik ze buiten. Tevens rook wel eens een jointje in het weekend ter ontspanning. Als ik hier spreek over recidivisme, bedoel ik daarmee dat ik 5 jaar geleden ook wel eens tegengehouden ben. Gewoonlijk heb ik geen weed op zak of rook ik geen drugs op straat. Bedankt voor jullie bezorgdheid, maar ik red mij wel hoor. Jammer genoeg is mijn manier om tot ontspanning te komen onwettig.
Het enige probleem dat ik er zelf van ondervind is afkeuring. Zelf is mijn mening, dat je voor elk product dat je tot jou neemt een prijs betaalt per hoeveelheid. Vanuit dat inzicht matig ik mijn cannabisgebruik, inname van vetstof en alcohol, suiker en cafeïne, en beschik ik als dusdanig over een gezonde geest in een gezond lichaam. Toch bedankt voor de bezorgdheid en informatie.
Ik ben nog steeds van mening dat mijn soevereiniteit is geschonden als burger. Ik heb zelf zo vaak mensen zien vechten, stelen, drugs nemen, de vreselijkste toeren uithalen in het openbaar. Ik ben zelf een behulpzaam en respectvol persoon, die nog nooit gevochten heeft, nooit mensen gekloot. Het is voor mij enorm frustrerend om mijn best te doen in de samenleving, te blijven hard werken, iets op te bouwen. Ondertussen ben ik dit jaar reeds bestolen en valselijk aangeklaagd voor valsmunterij, heb ik ettelijke uren doorgebracht verklaringen in te vullen met 0,0 resultaat. Dit zorgt echt voor een enorme frustratie, en om dan op zulke manier van je vrijheid beroofd te worden voelt echt vreselijk. Het vertrouwen dat ik nog had in de politie is jammer genoeg verdwenen.