#1 , 24 dec 2021 09:17
Hallo allemaal. Jammer genoeg ben ik op 4 december tegengehouden geweest voor een bob controle. Ik heb 0.37 geblazen en ik heb een positieve speekseltest afgelegd. (Omdat ik iedere dag wiet rook voor het slapengaan) vandezomer was ik ook tegengehouden geweest in wallonie met 0.72mg daarvoor heb ik 20 uur verkeerslessen moeten volgen en omdat het de eerste keer is was er geen rechtbank. Nu zal er sws een rechtbank zijn. Nu ik was tegengehouden in een 525tds van het jaar 1992 met o platen. Maar op mijn pv staat er dat ik met een 218d bmw grand tourer van 2018 reed. Is dit een procedurefout of niet? Nu heb ik mijn fout zeker ingezien en ik heb geen zin om mij rijbewijs helemaal opnieuw te doen en omdat ik ook mijn rijbewijs heel nodig heb voor mijn job is het voor mij een ramp. Ik heb eraan gedacht om vanaf januari plastesten op vrijwillige basis te doen om te bewijsen een de rechter dat ik gestopt ben met wiet. Is dit wat of niet? Wat zou ik het beste doen om mijn straf te minimaliseren?