We zijn twee weken geleden verhuisd naar een nieuwe woning onze vorige huisbaas begint nu over heel kleine zaken te zeuren
we hebben alles proper achtergelaten ze hebben ook nooit te klagen gehad over ons
Op het werkblad in de keuken staan een paar diepe krassen, en daarvoor willen ze ons een nieuw werkblad doen betalen wat kan oplopen tot 250 €
omdat ze bang zijn dat er water zal intrekken en het werkblad zal opzwellen.
Maar dat is toch normaal het is gebruikt je kan toch niet elke keer alles vernieuwen.
nu waren wij niet te eerste huurders en de oppervlakte waar de krassen zich bevinden zijn helemaal niet dicht bij het aanrecht, en het oppervlakte is niet groter dan 5cm op 10 cm max nu willen ze er nieuw werkblad instaleren van 2 meter.
Ik hou er niet van om problemen te maken maar ben niet van plan om iets te betalen dat er niet zal komen en vind ook niet dat ze ons dat kunnen aanrekenen je ziet het amper.
de andere dingen zijn een nieuwe schakelaar voor de dampkap die is blijkbaar stuken daar heb ik geen problemen mee
maar haar man wil dat allemaal zelf gaan reparenen en ook zijn uren tellen zodat ze ook weer daar goed kunnen doorrekenen heb ik het gevoel
En het nazicht van de gasbrander wat ook haar man gedaan heeft .
Maar ondertussen blijft het maar aanslepen en wij zouden natuurlijk ook graag ons geld terug hebben natuurlijk als er nog iets overblijft
dus mijn vraag is of ik ergens terecht kan voor dat werkblad hoe pak ik dat best aan??
alvast bedankt