tussenkomst in factuur huisbrandolie

ixia
Topic Starter

tussenkomst in factuur huisbrandolie

#1 , 15 aug 2006 17:39

Op 21 april '06 (uiterste datum indiening : 31/05/06) heb ik dit aanvraagformulier samen met een copie van mijn aankoopfactuur persoonlijk in de brievenbus van de belastingen gestoken aan de Italielei te Antwerpen.
Ik had nog een ander formulier (gesplitste berekening belastigen ivm scheiding) in dezelfde envelop gestoken.
Ik weet, na rondbellen, dat de gesplitste berekening op 26/04/06 is 'verwerkt', maar mijn aanvraag voor tussenkomst in huisbrandolie is NERGENS geregistreerd. Er werd mij zelfs door de belastingen verteld dat ik zou moeten bewijzen dat ik het heb binnen gediend.... ?!
Ondertussen is die uiterste termijn tot indiening verstreken...

Wat kan ik doen om alsnog aan die tussenkomst (toch wel 245 EUR) te geraken?

Alle mogelijke tips zijn welkom

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wanton

#2 , 15 aug 2006 17:45

Indien het de tussenkomst van het stookoliefonds van de overheid betreft, wegens de hoge mazoutprijzen , bent U op het verkeerde adres geweest. Deze aanvragen dienen behandeld te worden door het OCMW van de stad of gemeente.

ixia
Topic Starter

#3 , 15 aug 2006 19:34

Dag wanthon

kijk eens op onderstaande link :

http://minfin.fgov.be/portail1/nl/form/ ... out_nl.pdf

Maar in ieder geval bedankt voor je tip. Spijtig genoeg kom ik niet in aanmerking om bij het OCMW aan te kloppen.

Reclame

wanton

#4 , 15 aug 2006 20:19

Is blijkbaar idd iets anders. maar ja , er zijn zoveel plannen!! De uitvoering is nog een groter kluwen.
Ik vind ook volgende tekst :

voor de leveringen vanaf 1 oktober 2005 wordt deze korting rechtstreeks in de door de leverancier gevraagde prijs ge?ntegreerd.

Ondervraag uw leverancier of bel 02/33 66 999

Het formulier is alleen voor leveringen voor 1 oktober?

ixia
Topic Starter

#5 , 15 aug 2006 21:19

Klopt, mijn levering gebeurde in september 2005. Vandaar dat formulier.

Mijn probleem is nu dat de belastingen beweert mijn aanvraagformulier niet te hebben ontvangen. Wel 'gemakkelijk' als je rekening houdt met al die problematiek die er toen rond was....

Bestaat er zoiets als een dienst zoals voor bezwaarschriften, maar dan voor die tussenkomst in de aankoop van mazout?

Terug naar “Archief”