Opzettelijk vernietigen rustig huurgenot door verhuurder

Chriscats
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Opzettelijk vernietigen rustig huurgenot door verhuurder

#1 , 20 jul 2023 00:14

Geachte ,
Ben in 2018 met op 10 mei 2023 overleden hoogbejaarde moeder naar een gelijkvloers appartement in ?rustige? woonomgeving moeten verhuizen (vorig appartement drukke baan 2x onbewoonbaar verklaard).
Vastgesteld dat verhuurster extreme controledrang, onaangekondigd bezoeken, valse beschuldigingen emails "appartement heeft opfrisbeurt nodig" (hadden 10 jaar lang dezelfde poetsvrouw) en appartement wordt 60 m2 wordt 2 a 3x per week gekuist met laminaatproduct en Ajax. Kuis meer dan 2 bovenbuurvrouwen samen.
Nu 13 juni 2023 bewusteloos gevallen in Colruyt en met ambulance naar Spoed hospitaal gebracht. Heel de nacht met hartmonitor en auto bloeddrukmeter gelegen. Volgende ochtend hersenscan.
14 juni 2023 naar huis voormiddag. Door kennis met wagen naar huis gebracht. Werd daar opgewacht door 2 huisbazen, 4 buurvrouwen en 2 politieagenten. Bij binnengaan woning met kennis gevolgd door zich niet gelegitimeerde agent. Hij diende de vervuiling van het appartement vast te stellen (klacht bovenburen). Hij heeft vastgesteld dat er wat stof op boekenkast en tomaatpuree op placemat lag. Vloer appartement was 2 dagen ervoor gekuist. Raam woonkamer en slaapkamer staan al maanden op klep open (constante verluchting). Heb 2 kerkhofkatjes waarvan kater heel nacht (kliniek) had gemiauwd(verlatingsangst).
Weet dat politie niet bevoegd is om dit cast te stellen. Politieagent was dezelfde die me bij vorige maal bij dementie hoogbejaarde moeder met collocatie moeder in mijn huurwoning gedreigd had. Moeder heeft tot overlijden 1,5j in WZC verbleven.
Ik ben doodop, psychologisch kapot door 5 jaar lang pesterijen verhuurders en buren (uitgescholden op straat door buurvrouw) leef altijd extreem teruggetrokken en ben introvert, slaap bijna niet meer. Heb rolluiken op kleine spleet. Ben bang en heb geen enkele rust meer. Ontvang dan mail verhuurders "onderwerp : vervuiling appartement." TEKST: "Innige deelneming bij overlijden moeder. Op welke dienst gaat U beroep doen OCMW of ACW. Gaat U woonbegeleiding aanvragen."
HUURDERSBOND : niet op antwoorden.
HOE dit stoppen voorgoed. Verhuizen kan ik momenteel niet.
Dank bij voorbaat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
KJ86

#2 , 21 jul 2023 20:58

De begeleiding van het CAW is voor mensen met psychische problemen.
Ben je al ingeschreven voor een sociale woning?

Chriscats
Topic Starter

#3 , 22 jul 2023 10:14

Dank U. Ik ben via CAW ingeschreven voor soc woning. Wachttijd in mijn gemeente is 8 jaar. Mvg christel

Reclame

Chriscats
Topic Starter

#5 , 22 jul 2023 21:21

Geachte Heer,
Dank voor Uw bericht. Ik ben via CAW op lijst soc woning gezet. Echter mijn leven is niet meer menswaardig (zorgsector zorgen hoogbejaarde moeder). OcMW is niets voor mij. Voldoe niet aan profiel. Ik heb alles geprobeerd. Behalve bla bla bla is er voor mij geen effectieve hulp. Ik sta onder hoogspanning vandaar dat mijn lichaam het heeft laten afweten. Wat huisbazen gedaan hebben (opwachten met zich niet gelegitimeerde politie, groepje buurvrouwen) is mensonwaardig en ethisch verachtelijk. Bona fide verhuurders doen zoiets niet. Die praten met hun huurders maar intimideren niet.

Chriscats
Topic Starter

#6 , 23 jul 2023 13:04

Dank voor Uw bericht. To the point de vraag die niemand beantwoord heeft: waarom pesten/intimideren verhuurders een huurder? Denk bij voorbaat. Mvg

Terug naar “Huren”