Ruzie met ouders

XeoNiCaLiTy
Topic Starter

Ruzie met ouders

#1 , 26 jan 2010 01:54

-- Opgelost --
Laatst gewijzigd door XeoNiCaLiTy op 22 feb 2011 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 26 jan 2010 09:14

Welke leeftijd heb jij?

XeoNiCaLiTy
Topic Starter

#3 , 26 jan 2010 13:06

Welke leeftijd heb jij?
--
Laatst gewijzigd door XeoNiCaLiTy op 22 feb 2011 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

jokeenfamilie

#4 , 26 jan 2010 15:34

Een goed gesprek met ouders kan (misschien) tot een oplossing leiden...
joke

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 26 jan 2010 15:45

ga eens langs een sociaal infopunt - in de meeste gemeentes bij ocmw - gemeente zelf of via justitiehuis om een adres in uw omschrijving.

Wat ik niet goed begrijp: u bent 18 met een bedrijf dus met btw en bedrijfsplan en vermoedelijk bedrijfsattest.

Waar u woont liggen of zijn uw eigendommen.
Gezien 18 bent u meerderjarig.

De kamer waar u exclusief woont is uw woning en mag (in theorie) niet betreden worden door derden zonder uw toestemming. Het verwijderen van uw goederen kan zelfs diefstal zijn.

U mag kan zolang je er ingeschreven staat binnen zonder dat er iemand iets kan van zeggen - dat is uw recht en daarvoor kan u zelfs de politie vragen om mee te gaan ... ik moet wel zeggen dat zulke aktie de laatste is want dat is niet goed om dan verder nog overeen te komen maar u kan het vragen

U gaat naar de unif -- wel in 99% van de gevallen maak aub eerst uw studies af - dat jaartje zal het echt niet maken - ik weet waarover ik spreek -

Werken- studeren- een gezin opbouwen -studeren- een huis verbouwen -studeren - voor mij echt geen twee maal hoor

Tracht in elk geval toch met ouders te praten - je zal ze later nog nodig hebben - zijn er geen personen die van de beide kanten het vertrouwen hebben en als go between kunnen dienen??

XeoNiCaLiTy
Topic Starter

#6 , 26 jan 2010 17:01

--

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#7 , 29 jan 2010 19:16

een bedrijf heeft juridische en financiële consequenties en niet te vergeten het stoppen van alle mogelijke vergoedingen of onderhioudsgelden van ouders - kindergeld EN het als student ingeschreven staan in unif of hogeschool. U kan zal niet meer genieten van het standaard studententarief ( donkerblauw vermoeden).
Evenmin wat de ziekenkas daar zal u zelf als zelfstandige moeten voor inschrijven en ook als choolverlater zal u naast het net vissen want u hebt al werk niet? eigen zaak

Terug naar “Andere”