samenwonend maar wil niet weg

rataplan
Topic Starter

samenwonend maar wil niet weg

#1 , 23 feb 2010 23:17

hey,

ik woon al 8 jaar samen met mijn vriendin,doch het laatste jaar is er steeds meer ruzie en heb ik in december al eens gezegd dat ze beter de woning zou verlaten.
ondertussen wil ze niet meer weg want ze vind niets zegt ze.
ik ben al zo vriendelijk geweest te zorgen dat ze al 3 maanden zo weinig mogelijk onkosten heeft zodanig dat ze genoeg kon sparen.
het huurcontract van de woning staat enkel en alleen op mijn naam,zij heeft dus niet meegetekend.
haar domiciliering staat echter wel bij mij.

hoe kan ik haar laten uit de woning zetten?als het niet goedschiks kan dan zal het maar kwaadschiks moeten gebeuren
mijn geduld is echt ten einde

mvg

rataplan

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 23 feb 2010 23:28

Gelet op het feit dat haar domiciliëring op het pand staat dacht ik dat een interventie van de vrederechter noodzakelijk is?

Franciscus heeft hier in het verleden al eens op geantwoord dacht ik.

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 23 feb 2010 23:31

Gelet op het feit dat haar domiciliëring op het pand staat dacht ik dat een interventie van de vrederechter noodzakelijk is?

Franciscus heeft hier in het verleden al eens op geantwoord dacht ik.
Verzoekschrift indienen bij het vredegererecht waarbij je de uit huis zetting vraagt.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”