ik heb een vraag over curatoren

grazylex
Topic Starter

ik heb een vraag over curatoren

#1 , 09 mar 2010 14:58

ik had sinds 2005 een eigen bedrijf en binnen een halfjaar begonnen de problemen mijn huidigeboekouder was me de nordezon vertrokken en al mijn gegevens zijn dus in de papierversnipperaar gegaan belangrijke documenten dus in 2007 heb ik me eigen failliet laten verklaren dan kom je onder een curator te staan en toen is er behalve me inboedel ook me salaris gedeelelijk inbeslag genomen en de curator zal zorg dragen over de schul dat heb ze ook gedaan nu na 2 jaar werd het faillisement opgeheven en nu komen de problemen van de belstingdienst enzo weer gezzelig terug plus het feit dat mijn doorstart werd tegengehouden dus al met al ze hebben bijna niks gedaan en zit ik voor de 2 dekeer in de problemen want de belastingdienst kan niet afgehandelt worden de sculden rijsen boven me hooft en als ik schuldsannering neemt kom ik weer in het zelfte terecht en ben ik weer alles kwijd wat moet ik doen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 mar 2010 19:10

misschien beginnen om het verhaal eens duidelijk te maken.
Iets kortere zinnen zou al goed zijn.

U bent in faling - er is een curator die de schulden van de firma welk type - betaald.

U als natuurlijk persoon hebt ook belastingsschulden?

U hebt schuldherschikking - budgetbegeleiding?

Wie houdt uw doorstart tegen en van wat ... firma in faling???

Reclame

Terug naar “Archief”