rare zaak
als u en iemand anders respectievelijk 85% van de aanfelen hebt en de andere 15%? is uv vader al geen aandeelhouder.
zaakvoerders leiden de zaak dus zij tekenen contracten en zij zijn ook de enige die een zaak kunnen binden niemand anders.
De handtekeningen van iemand anders zijn waardeloos.
bent u statutair zaakvoerder - aangesteld zaakvoerder .. wie heeft u benoemd
Wie zit de raad van bestuur voor - wie leidt de algemene vergadering
Wie is eigenaar van het gebouw - wat zijn de overname voorwaarden van de zaak geweest -blijkbaar was uw vader daarvoor wel aandeelhouder / zaakvoerder.
Wat staat er op de contracten met de brouwer - de naam van de zaak - uw naam -??
Wie is uw boekhouder - hebt u die gekozen of uw vader.
hier al een link naar info
http://economie.fgov.be/nl/binaries/bvb ... -31832.pdf.
laat mij desnoods uw ondernemingsnummer weten via bericht - kan ik via kruispuntbank eens kijken wat de juridische structuur is van uw vennootschap
Heeft uw bvba soms het handelsfonds, met rechten en plichten eraan verbonden, van uw vader overgenomen?rare zaak
als u en iemand anders respectievelijk 85% van de aanfelen hebt en de andere 15%? is uv vader al geen aandeelhouder.
zaakvoerders leiden de zaak dus zij tekenen contracten en zij zijn ook de enige die een zaak kunnen binden niemand anders.
Wie is eigenaar van het gebouw - wat zijn de overname voorwaarden van de zaak geweest -blijkbaar was uw vader daarvoor wel aandeelhouder / zaakvoerder.
Wat staat er op de contracten met de brouwer - de naam van de zaak - uw naam -??
laat mij desnoods uw ondernemingsnummer weten via bericht - kan ik via kruispuntbank eens kijken wat de juridische structuur is van uw vennootschap
Bij de oprichting hebt ik zelf moeten gaan tekenen bij de notaris de oprichting is degelijk door mij en de andere persoon die mede aandeelhouder is getekend .
Al de rest hebt ik niks getekend ben ik dan verplicht om wat mijn vader heeft getekend ervoor moeten betalen .
dus als het begrijpt is dat mijn vader heeft getekend on de naam van de zaak ongeldig of waardeloos.
Mijn vader heeft er niets mee te maken met de zaak het is gewoon geweest voordat de zaak klaar was en open ging mijn vader de contract met de brouwer had gemaakt.
ondernemingsnummer is dat btw nummer
Heeft uw bvba soms het handelsfonds, met rechten en plichten eraan verbonden, van uw vader overgenomen?rare zaak
Bij de oprichting hebt ik zelf moeten gaan tekenen bij de notaris de oprichting is degelijk door mij en de andere persoon die mede aandeelhouder is getekend .
Al de rest hebt ik niks getekend ben ik dan verplicht om wat mijn vader heeft getekend ervoor moeten betalen .
dus als het begrijpt is dat mijn vader heeft getekend on de naam van de zaak ongeldig of waardeloos.
Mijn vader heeft er niets mee te maken met de zaak het is gewoon geweest voordat de zaak klaar was en open ging mijn vader de contract met de brouwer had gemaakt.
ondernemingsnummer is dat btw nummer
Waarom heeft uw vader anders zoveel zaken geregeld?
Heeft hij getekend voor de bvba of in zijn persoonlijke naam? Heeft hij enige band met de bvba?
Een rechter zal beslissen op basis van het volledige plaatje.
Ja dat is ongeveer hetzelfde bij BTW staat er nog BE voor.
Uw vader is dus ook geen zaakvoerder.
En bent u statutair zaakvoerder en de andere vennoot ook of beide gewoon zaakvoerder aangesteld door de algemene vergadering?
Wie staat er in de oprichtingsakte vermeld als oprichter(s) en als vennoten?Ja dat is ongeveer hetzelfde bij BTW staat er nog BE voor.
En bent u statutair zaakvoerder en de andere vennoot ook of beide gewoon zaakvoerder aangesteld door de algemene vergadering?
ondernemings nummer is 0812.245.435
Neen, ik denkt niet-statutaire zaakvoerder omdat ik gewoon het document hebt om iets te starten en mijn vader en mijn nonkel niet, zij hebben gewoon hun geld ingestoken in de zaak.Mijn vader besliste onderling mee omdat het gebouw eerst van hem was en nu is het wel van mijn nonkel.Maar heeft helemaal niets met de zaak te maken en hij staat ook niet op het papier van de bvba.
Wie staat er in de oprichtingsakte vermeld als oprichter(s) en als vennoten?Ja dat is ongeveer hetzelfde bij BTW staat er nog BE voor.
ondernemings nummer is 0812.245.435
Neen, ik denkt niet-statutaire zaakvoerder omdat ik gewoon het document hebt om iets te starten en mijn vader en mijn nonkel niet, zij hebben gewoon hun geld ingestoken in de zaak.Mijn vader besliste onderling mee omdat het gebouw eerst van hem was en nu is het wel van mijn nonkel.Maar heeft helemaal niets met de zaak te maken en hij staat ook niet op het papier van de bvba.
Wat zegt de oprichtingsakte ivm de aanstelling en manier van aanstellen van venno(o)t(en)-zaakvoerder(s)?
De zaak is opricht 12/06/2009 en het is de eerste zaak dus nieuw geen voorganger.u zegt niet wanneer de zaak is opgericht , wanneer het contract is getekend , of er eerst een zaak was gevestigt van uw vader .
u schrijft toch "omdat hij eigenaar was van dat gebouw en nu niet meer" had uw vader daar een zaak ? en wanneer heeft hij dat contract getekend met de brouwer ? is die brouwer al aan het leveren van in juni 2009 en heeft u dit onvoorwaardelijk aanvaard ?De zaak is opricht 12/06/2009 en het is de eerste zaak dus nieuw geen voorganger.u zegt niet wanneer de zaak is opgericht , wanneer het contract is getekend , of er eerst een zaak was gevestigt van uw vader .
en welke contract wanneer getekend is die van de zaak of het contract dat mijn vader heeft getekend met de brouwer.
Ja het gebouw was van mijn vader ,maar het stond al 25 jaar leeg en was gewoon eigendom en we hebben dat verbouwd naar een danscafe .De contract was getekend door mijn vader en de brouwer voor ik open ging dus voor 12/06/2009 en hij direct geleverd vanaf de begin datum en ik weet wat je met onvoorwaardelijk mee bedoeld ,maar ik moest omdat mijn vader een contract heeft ermee gemaakt of was ( ben ik niet verplicht ) bij hem de brouwer te nemen.u schrijft toch "omdat hij eigenaar was van dat gebouw en nu niet meer" had uw vader daar een zaak ? en wanneer heeft hij dat contract getekend met de brouwer ? is die brouwer al aan het leveren van in juni 2009 en heeft u dit onvoorwaardelijk aanvaard ?De zaak is opricht 12/06/2009 en het is de eerste zaak dus nieuw geen voorganger.u zegt niet wanneer de zaak is opgericht , wanneer het contract is getekend , of er eerst een zaak was gevestigt van uw vader .
en welke contract wanneer getekend is die van de zaak of het contract dat mijn vader heeft getekend met de brouwer.