Doodsbedreiging aan zoontje van 10 jaar

Wilv
Topic Starter

Doodsbedreiging aan zoontje van 10 jaar

#1 , 04 apr 2010 12:57

Beste lezer.
Ik woon met mijn gezin zins November in een ander huis vanaf de dag dat we hier wonen worden we getreiterd en bedreigd,de vorige mensen zijn ook al weg gepest .De mensen naast ons hebben mij en mijn vrouw ook al bedreigt. Maar nu hebben ze ook tegenover andere buren gedreigd dat ze mijn zoontje van 10 jaar iets aan willen doen als hij volgende week uit school komt. Ik heb de politie gebeld maar dan krijg ik te horen dat ze pas iets kunnen doen als er een strafbaar feit is gepleegd, dus mijn kind moet eerst vermoord worden voor ze iets doen.
Weet iemand raad ,hoe ik uit deze nachtmerrie kom.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
witje

#2 , 04 apr 2010 13:12

zie uw privé-postbus hier op het forum

Drone

#3 , 04 apr 2010 13:30

het uiten van 'doods'bedreigingen zijn al een strafbaar feit op zich, terug naar de politie gaan en EISEN dat men een PV opstelt.

Reclame

Vandebos

#4 , 04 apr 2010 15:05

het uiten van 'doods'bedreigingen zijn al een strafbaar feit op zich, terug naar de politie gaan en EISEN dat men een PV opstelt.
Klopt. Poot stijf houden.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 09 apr 2010 12:10

Let op
Wat u doodsbedreigingen noemt zijn misschien voor de wet GEEN doodsbedreigingen.
Enkel wat wettelijk als doodsbedreiging in de wet staat is als dusdanig vervolgbaar.
Nu hebben ze tegenover andere buren. Dus niet tegen u - het zijn dus enkel mondelinge gezegden niet openbaar...

Wie zijn die buren ... kinderen of volwassenen

enz enz

Maar ... dit soort feiten als volwassenen tgo kind ??
... buren al weggepest....
Neem eens contact met de teamcommissaris of teamhoofdinspecteur om de zaak te bespreken.
Het kan goed zijn dat gezien de vorige feiten met de vorige bewoners er al een dossier is inzake de buren.

Als de drempel naar een commissaris te groot is - maak een afspraak met de dienst SLAZO van uw politiekorps - deze mensen zullen helpen om de zaak beter te omschrijven.

Gezien er blijkbaar al voorgaanden zijn (vroegere bewoners) moet dat toch niet zo moeilijk zijn.
Met de teamcommissaris kan men dan de te volgens strategie bespreken.
Zoek ook eens in dit forum onder lastig vallen en bedreigen enz
Ik heb daar al meerdere malen antwoorden op gegeven.
U kan me ook meer info via pb geven.
Want steeds opletten tegenpartij kan hier ook meelezen.

Terug naar “Archief”