voorwaarden fitness anders op website dan in realiteit

Loria
Topic Starter

voorwaarden fitness anders op website dan in realiteit

#1 , 03 mei 2010 16:57

Hallo,

ik nam mij een tijd geleden een fitnessabonnement. op de website maakten ze reclame dat ze via een badge 24/7 geopend zijn en je dus kan langskomen wanneer je wilt.
De eigenlijke openingsuren echter zijn zeer beperkt. Ik werk onregelmatig en kan tijdens die openingsuren zelden komen.

Toen ik net begon, vroeg ik ernaar en zei men mij: kom eerst een paar keer op afspraak tot je alle toestellen goed kent.
Na die paar afspraken vroeg ik naar dat badgesysteem en zei men mij: we hebben besloten om dat af te schaffen want hier is onlangs gestolen en we investeren niet in camera's.
Het staat echter nog op de website omdat de webbeheerder met verlof is.

Kan dit eigenlijk? Ik zit maw met een abonnement dat ik zelden ga kunnen gebruiken.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Hera

#2 , 04 mei 2010 21:27

wat staat er in de algemene voorwaarden?

j.demoor

#3 , 05 mei 2010 09:59

“Art.1134.Alle overeenkomsten die wettig zijn aangegaan, strekken degenen die deze hebben aangegaan, tot wet. Zij kunnen niet herroepen worden dan met hun WEDERZIJDSE toestemming of op gronden door de wet erkend...”(Burgerlijk Wetboek).

‘en zei men mij: we hebben besloten om dat (badgesysteem) af te schaffen’ houdt in dat uw overeenkomst EENZIJDIG gewijzigd werd door uw wederpartij en dat u op die grond de overeenkomst kan beëindigd achten,mits dit gemotiveerd en aangetekend mee te delen.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Terug naar “Archief”