Je moet dringend een advocaat aanstellen, maar je vermeldt niet waarover de zaak zal gaan.beste mensen
is er hier iemand die ervaring heeft met volgende advocaten, ik moet dringend 1 van hen aanstellen maar wil zeker geen foute keuze maken, want dat kan ik missen in de situatie waar ik me in bevind.
danku wel
Rechters horen niet thuis in die rij. Dat zijn publieke personen.hmmmm gelet op het feit dat we ons op dit forum steeds zo neutraal mogelijk trachten te houden naar individuele advocaten, deurwaarders, rechters enzovoort toe zou ik diegenen die wensen op deze vraag te antwoorden willen verzoeken dit te doen via een PB aan poster.
Dank voor het begrip.
Rechters horen niet thuis in die rij. Dat zijn publieke personen.hmmmm gelet op het feit dat we ons op dit forum steeds zo neutraal mogelijk trachten te houden naar individuele advocaten, deurwaarders, rechters enzovoort toe zou ik diegenen die wensen op deze vraag te antwoorden willen verzoeken dit te doen via een PB aan poster.
Dank voor het begrip.
Je kan ze ook niet kiezen
Een voorbeeld: je mag hier gerust een mening uiten over de kleur van de plastron van Ghislain Londers, daarmee overtreed je normaliter geen forumregels
RR
Laat duidelijk zijn dat ik volledig eens ben met de boodschap die je hier brengt en ze ook steun.Net zoals er afkeurend wordt gekeken naar het subjectief afbreken van een poster zonder bij te dragen tot een oplossing voor zijn probleem....
Daar is men vrij in.Dan bespreekt men het vonnis en niet de rechter.
Of je nu wil of niet, daar bestaan nu eenmaal wetten voor.alle respect daarvoor, maar dan niet hier.
Zolang er tussen partijen kan gepraat worden, lijkt het me eerder een foute keuze om een advocaat aan te stellen.is er hier iemand die ervaring heeft met volgende advocaten, ik moet dringend 1 van hen aanstellen maar wil zeker geen foute keuze maken, want dat kan ik missen in de situatie waar ik me in bevind.