aangezien het over een betaling van een dienst gaat: jaDit is misschien een rare/domme vraag...
Op sommige plaatsen waar men moet betalen om het toilet te mogen gebruiken (zoals in stations, restaurants, kinepolis,...), kan ik daar wettelijk gezien een betalingsbewijs/btw bonnetje vragen?
Subliem, super, fantastisch, zeker doen !Dit is misschien een rare/domme vraag...
Op sommige plaatsen waar men moet betalen om het toilet te mogen gebruiken (zoals in stations, restaurants, kinepolis,...), kan ik daar wettelijk gezien een betalingsbewijs/btw bonnetje vragen?
het gaat om het recht niet om het waaromInbrengen bij beroepsonkosten... Zie me het al vragen in een restaurant met een toiletmadam....
in sommige restaurants eerder onder "inkoop" van materiaalhet gaat om het recht niet om het waaromInbrengen bij beroepsonkosten... Zie me het al vragen in een restaurant met een toiletmadam....
en moet die tarief van het wc-bezoek niet mee op de menukaart/prijslijst en moeten ze dit niet opgeven als bedrijfsactiviteit want sch....ten zal allicht niet vallen onder snacks of maaltijden verkopen
aja en wat verbied dit dan ?Je kan niet eisen
muggenzifter. Ik denk dat iedereen wel doorhad dat ik daarmee bedoel: het is geen recht om het te eisen...aja en wat verbied dit dan ?Je kan niet eisen
het is niet dat het geen recht is dat het verboden is om het te eisen
en als het niet zichtbaar uithangt dat men niet weergeeft op een 500 eurobiljet dan is dit een betaalmiddel als een ander
Je kan evenmin eisen in het bezit te zijn van gepast kleingeld.Je kan niet eisen dat men je daarop kan teruggeven, afaik.Nog een goeie is betalen met een briefje van 500 euro en 499,70 euro wisselgeld vragen...