Opdracht is ingegaan op 22/10/2010 voor een periode van 4 maanden
Opdracht is opzegbaar een maand voor de einddatum v/d overeenkomst of wordt stilzwijgend verlengt maand na maand
Wat kan ik het best erin zetten?

Is dit voldoende om dit contract op te zeggen?AANGETEKEND
Geachte,
Met deze aangetekende brief laat ik u weten dat ik mijn verkoopoverdracht met jullie kantoor wens te beëindigen.
Dat ik geen verder gebruik wens te maken van de diensten van het kantoor en de overeenkomst bijgevolg opzegt comform de opzegprocedure voorzien in het contract.
Ik verzoek het kantoor vriendelijk mij een lijst te bezorgen van de personen die interesse in het pand hebben getoond.
Moet dit voldoende zijn? Kwestie om maar correct te zijn i.v.m. kosten die eventueel verschuldigt zouden zijn.Geachte,
Met deze aangetekende brief laat ik u weten dat ik mijn verkoopoverdracht, betreffende het pand gelegen te xxxx xxxxx xxxxxxxxxxxxx xx, met jullie kantoor, afgesloten op 22/02/2010 wens te beëindigen.
Dat ik geen verder gebruik wens te maken van de diensten van het kantoor en de overeenkomst bijgevolg opzegt comform de opzegprocedure voorzien in het contract.
Ik verzoek het kantoor vriendelijk mij een lijst te bezorgen van de personen die interesse in het pand hebben getoond.