Ik zou willen kijken om onthaalouder te worden in het huis dat we huren. Mag dit? Er staat niets in het contract dat erop wijst dat het niet zou mogen. Nu weet ik niet of ik de toestemming nodig heb van de eigenaar om hiermee te mogen starten. Vorige week is hij langs gekomen en hij zei dat we mochten doen met het huis wat we wilden, dat je er juist moeten aan denken dat we geen te grote kosten maken als we niet van plan zijn lang te blijven.
We hebben ook muurschilderijen in de gang waarvoor we een waarborg van 500 euro extra moesten betalen. de schilderijen zijn van beneden in de gang tot boven in de gang. Er zijn foto's van genomen geweest maar wij hebben die nooit moeten tekenen. Dan tellen die foto's niet dacht ik en hebben ze geen poot om op te staan (hoop ik toch) In de gang zijn er ook een aantal scheuren in het plafond en op de muur maar aangezien we niet aan de muren en plafonds mogen komen, kunnen wij dit ook niet herstellen. Mag dit eigenlijk wel? Hij wil gewoon niet dat er iets aan die schilderijen komt maar hij dacht niet echt verder, herstellingen kunnen wij dus niet uitvoeren en wie weet wil hij bij uittrede de borg niet terug betalen omdat de gang niet onderhouden is