Eindelijk ga ik me schoorvoetend ook op het forum begeven. Ben nu een soort van draaikolk en weet niet waar te beginnen zoveel komt er op me af.
Loonbeslag vanwege een onbetaalde factuur, moet betaald worden is logisch maar na de eerste termijn betaald te hebben daarna verhuisd even in het slop nu 3 maanden later zonder pardon loonbeslag.
Dan daarnaast nog boedelbeslag doordat een slapende rechter gewoon iets uitvoerbaar vind na uitspraak uit het buitenland gek wordt ik hiervan.
Als wij destijds zakelijk dit soort deurwaarders hadden gehad hadden we geen faiisement nodig gehad. Maar dat koste toen goud geld dus maar besloten de debiteuren niet verder uit te kleden dan kaal. Maar megabedrijven hebben geld zat dus gaan gewoon door.
Vraag 1: Hoe weet een gerechtsdeurwaarder waar je werkt?
Vraag 2.: Volgens de deurwaarder is het zo dat als je boedel teruggekocht wordt door een derde persoon en jij daarvan bruikleen krijgt er nooit meer beslag op de boedel gedaan kan worden.
Vraag 3.: Is het normaal dat er boedelbeslag wordt gedaan en een betalingsvoorstel.
Ik borrel nog met meer vragen maar zal het hier bij laten. Sta met de rug tegen de muur in onze "rechtstaat" Hulp kost geld en jawel dat is er niet.