Je hebt inderdaad gelijk, mocht het zover komen dat ik het volledige bedrag toch moet betalen, dan wil ik het spreiden.
Verder dacht ik nog aan een commerciële oplossing. 400 EUR is veel geld, maar als ik geen klant meer ben bij mobistar (ik zeg de boel op, betaal de opzeg, en ze zijn mij kwijt) dan verliezen ze veel meer dan enkel die 400 EUR.
als ik het commercieel wil oplossen, waarbij ik dus dreig om gewoon op te stappen, hoe zou ik dat dan best aanpakken?
In de lijn van de commerciële oplossingen, zou het niet mogelijk zijn bvb over te stappen naar Base waarbij Base de opzeg bij Mobistar betaalt? Dan kan ik bluffen om op te stappen en die opzeg niet aan mijn broek krijgen
Ik denk dat we naar de piste moeten gaan inderdaad van dat blokkeren. Redenering: zij blokkeerden niet snel genoeg => ik moet een veel te hoge rekening betalen.
Heeft er iemand een link naar een tekst waar de exacte bepalingen rond de snelheid van het blokkeren van de gsm bij verhoogd abnormaal gebruik...dan kan ik misschien de bal van de schuld in hun kamp laten rollen? Als ze bvb moeten blokkeren bij 2x het normaal gebruik, dan moesten ze bij 100 EUR zeker al blokkeren.
Zijn er nog andere regels/bepalingen ivm ongewenst misbruik van de GSM?
Ik zal zo snel mogelijk een aangetekend schrijven moeten sturen waarin ik de factuur betwist, met een reden (reden: gsm gestolen?) + een voorstel tot regeling (regeling: ik bvb 100 EUR zij de rest? :jump: )
alvast bedankt!!