Ik ben 13 weken geschorst.
Wat uw verweermiddelen betreft: U werd met een schrijven van 08.07.2010 uitgenodigd om gehoord te worden in uw verweermiddelen op 22.07.2010. U heeft zich niet aangeboden. Evenmin heeft u zich laten vertegenwoordigen.
(Tot zover mijn aangetekende brief. Ik wist dat ze er niets gingen over schrijven maar ze kunnen mij dus op dat punt niets verwijten.)
U ontving een uitnodiging van de dienst voor arbeidsbemiddeling en/of beroepsopleiding op 20.04.2010. U hebt zich niet aangemeld bij deze dienst niettegenstaande u werd verzocht u aan te melden. Uit de gegevens waarover wij beschikken blijkt deze niet-aanmelding niet heeft gerechtvaardigd.
(De laatste zin is grammaticaal verkeerd, maar het staat er zo op.)
(Aanmelden is VDAB-taal voor je persoonlijk aanbieden bij de VDAB.)
Hiermee spreken ze tegen wat de VDAB in de A8 heeft geschreven:
De betrokkene kreeg daarna een aangetekende brief met de vraag zelf contact op te nemen met VDAB om een afspraak te maken.
De RVA en de VDAB spreken elkaar tegen. Ze gedragen zich eigenaardig. De brief verschilt duidelijk van een normale uitnodiging van de VDAB. Daar staat normaal duidelijk in: dag, uur, adres, contactpersoon, reden, voorziene duur, verdieping, telefoonnummer om nieuwe afspraak te maken.
Ze hebben er van gemaakt dat ik ongerechtvaardigd afwezig was, maar ik heb geen uitnodiging gekregen.