nee hij gaat zoiezo nu alles van de leverancier betalen kwestie om hier niet verder in de problemen te komen. Maar wat kan hij het beste doen kwestie van meterstanden, als hij nu ondertekend dat de meterstanden van nu zijn einde, gaat hij akkoord door te tekenen, en gata hij dus akkoord dat hij nu pas afsluit terwijl dit drie jaar geleden al had moeten gebeuren, als hij niet tekend, kan hij niet afsluiten.
De meterstanden van 3 jaar geleden (die je niet meer kan bewijzen) doen er voor de watermaatschappij niet toe. Het contract heeft al die tijd op zijn naam gestaan dus hij zal akkoord moeten gaan met de huidige meterstand.
dus als ik het goed begrijp, had hij zélf de maatschappij ook moeten inlichten voor zekerheid. Dit is dus wel vrij normaal maar ja.
Maar wat nu? Ik bedoel, stel dat de nieuwe huurder niets wil betalen, wat kunnen wij dan doen?
Zorgen dat je met je eigen administratie in orde bent is altijd het veiligst als je niet in t zak wil gezet worden.
Als de nieuwe huurder met opzet geen meterstanden heeft doorgegeven, lijkt het mij logisch dat hij zich gaat verzetten tegen een claim van u.
Hoeveel gaat u trouwens claimen, want de meterstand van 3 jaar geleden???