graag antwoord dringend

mvervliet
Topic Starter

graag antwoord dringend

#1 , 05 nov 2006 11:13

hallo ,

mijn man heeft dwingend ontslag gekregen na 27 jaar onberispelijke dienst nadat hij al 4 1/2 maand thuis zat met een depressie , ik liet het er niet bij en ben een proces begonnen.
Dat proces hebben we gewonnen omdat zij geen 1 bewijs hebben, ze zouden 4 1/2 maand onderzoek gedaan hebben alvorens over te gaan tot ontslag ook daar hebben ze geen bewijs van , maar onze advocaat zei dat ze in beroep kunnen gaan waarop ik anrtwoorde met wat dan ze hebben geen bewijzen van hun beschuldigingen ? onze advocaat zei dat die vlug gemaakt kunnen worden evt een mailtje schrijven en uitprinten en dergelijke . ik vraag mij af KAN DAT :?: :?: :?: als dat allemaal mogelijk is waarom bestaat er dan nog een rechtbank :?: :evil:
MIJN VRAAG : is het mogelijk dat ze zomaar valse bewijzen kunnen maken en ondanks ze vorige keer geen bewijzen hadden en nu ineens met bewijzen tevoorschijn komen, graag antwoord dringend wil weten voor morgen of we het proces moeten voortzetten of niet .

graag antwoord AUB
groetjes mvervliet

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
koen999

#2 , 05 nov 2006 11:18

zelf bewijsstukken fabriceren mag uiteraard niet
zo de tegenpartij dat doet kan u klacht indienen wegens valsheid in geschrifte
uw advokaat weet dat ook wel zoniet zoek een andere zou ik zeggen

mvervliet
Topic Starter

#3 , 05 nov 2006 12:47

ja dat had ik ook gezegd dat dat dan valsheid in geschrifte is ,maar ze hadden ons gezegd dt het een totaal nieuw proces is en dan kun je dat niet bewijzen :?:

Reclame

koen999

#4 , 05 nov 2006 13:05

ja dat had ik ook gezegd dat dat dan valsheid in geschrifte is ,maar ze hadden ons gezegd dt het een totaal nieuw proces is en dan kun je dat niet bewijzen

onzin als je het mij vraagt

Drone

#5 , 05 nov 2006 15:22

kben wel geen juridisch expert en ik weet niet tot hoe ver de technische kennis reikt van dat bedrijf en de mensen daar, maar alles wat ge doet op een pc wordt bijgehouden in een log file.

als je iets afdrukt wordt dit bijgehouden door windows ( in de veronderstelling dat er geen andere programma wordt gebruikt :) )

de dag/uur dat een mailtje wordt gemaakt wordt bijgehouden door het mailprogramma.

enzovoort :)

Terug naar “Aanwerving & Ontslag”